אודותינו

כל אדם שאוהב את עבודתו, כאילו לא עבד יום אחד בחייו, ככה אנחנו מרגישים כאן ביוניק דיזיינס

אז איך הכל התחיל

הוקמה בישראל ע”י לורנס הרסון בשנת 1992 ועוסקת בתכנון וייצור מטבחים למגזר הציבורי והפרטי. אמצעי המיכון במפעל הייצור הינם מהחדישים ביותר הקיימים בשוק כולל עבודות שנעשות במכונות CNC הנגרות בכלל וייצור המטבחים בפרט. עיצוב, תכנון וייצור המטבחים מבוצע בשיטות טכנולוגיות מתקדמות ביותר ע”י בעלי מקצוע, עם ניסיון רב של שנים. הניסיון וההתחדשות המתמדת מאפשרת לחברה להעניק שירות ברמה הגבוהה ביותר לכל לקוח ולקוח תוך כדי תפיסה ארכיטקטונית מודרנית עם מגע אישי.

מוצרי “יוניק דיזינס” מיוצרים במגוון סגנונות ללקוחות שונים ומאפשרים ללקוחות החברה את מירב האפשרויות הקיימות בתחום המטבחים.
החברה נמצאת בתהליך למידה תמידי אודות השינויים בדפוסי החיים והסגנונות ומתפתחת באופן עיקבי מידי שנה בדגמים חדשים, פריטים ואביזרים יחודיים תוך הקפדה על חדשנות טכנולוגית, הנדסת אנוש מתקדמת, עיצוב ופונקציונאליות.

מטבחי יוקרה
אי למטבח

הדרך והחזון שלנו

החברה מייצרת את מוצרי העץ השונים בשילוב טכנולוגיה מתקדמת ובשילוב אלמנטים מיוחדים.

תהליך התיכנון מתבצע ע”י הדמיה ממוחשבת מהשלבים הטכניים ועד לעיצוב הסופי. התכנון והייצור של המטבח מבוצע ע”י אנשי פיתוח ומעצבים ואנשי מקצוע מיומנים אשר שמים דגש מיוחד על איכות המוצר. לחברה מערכת בקרת איכות קפדנית ובלתי מתפשרת, המאפשרת שיפור מתמיד בתהליכי ייצור וברמת גימור המוצרים, האיכויות של החברה מוכרות היטב באלפי בתים בישראל.

אצלנו ב- “יוניק דיזיינס” תוכלו למצוא מיטב נגריות בהן תוכלו לבצע הזמנה של כל פריט ריהוט, אחסון או פריט עיצובי לבית או למשרד עליו תוכלו לחשוב. העבודה מול נגריות נעשית בצורה אישית ואינטימיות מאוד, כאשר תכנון, עיצוב ובניית הרהיטים השונים אשר הוזמנו מידי בעל המקצוע נעשה על בסיס התאמה וטעמו האישי של הלקוח, תוך לקיחת מידות, בחירת צבעים ובחירת הסגנון העיצובי של המוצר. נגריות מספקות עבודה איכותית ומעוצבת, כאשר לרשותו של הלקוח עומד הנגר לטובת שינויים ותיקונים שונים, וכך גם התקנה של המוצרים השונים.

עיצוב מוצלח של מטבח יוצר אווירה נעימה ובאותה העת נותן מענה לנושאים רבים כגון- הנדסת אנוש, נגישות, פונקציונאליות, אחסנה, אוורור, תאורה, בטחיות ועמידות, החברה מקפידה היטב על נושאים אלו ובכך מאפשרת לנו להגשים ללקוחותינו את חלומם למטבח מושלם המתאים לצורכיהם ולאופיים. חברת יוניק דיזיינס משווקת מוצרים נילווים למטבח ולאמבט, מוצרי חשמל, משטחי עבודה, כיורים וברזים למטבח ולחדרי אמבט.

הצוות המסור שלנו

לורם איפסום דולור סיט אמט, קונסקטורר אדיפיסינג אלית גולר מונפרר סוברט לורם שבצק יהול, לכנוץ בעריר גק ליץ, נולום ארווס סאפיאן – פוסיליס קוויס

שמיל שמיליהו

תפקיד בחברה

שמיל שמיליהו

תפקיד בחברה

שמיל שמיליהו

תפקיד בחברה

שמיל שמיליהו

תפקיד בחברה