מדריך לתכנון המטבח הביתי – משהו חדש מתבשל

מטבח מודרני אפוקסי אפור מט

המטבח שלנו הוא החדר שצריך להיות המתוכנן והמסודר ביותר בבית, אפילו יותר מחדר האמבטיה, או השירותים. במטבח שלנו קורות מגוון פעולות הכוללות: בישול, עיבוד מזון, ניקיון, אחסון כלים, הכנה, צלייה, אפיה ועוד, ולכן התכנון – עליו להיות קפדני. אז כיצד מתכננים נכון מטבח? הכנו לכם כמה טיפים חשובים.

ראשית חשוב לתכנן את אזור המטבח על פי חלוקה לחמישה אזורים מרכזיים: החלוקה תעשה לפי אחסון מזון, אחסון כלים, אחנה, ניקיון, ואזור הבישול, הכולל אפייה, טיגון, צלייה אידוי ועוד.

כל אזור יש לתכנן בקפידה, להקצות לו מרחב נכון, מקסימום שטח פעולה, נוחות בעבודה, יעילות ונוחות. חברת יוניק דיזינס מעצבת ומתכננת מטבחי יוקרה המתאימים בדיוק למטבחים שיענו על כל חמשת השטחים למטבח.

תכנון האזורים
בתכנון אזורי המטבח המרכזיים חשוב למקד את המטבח לפי האזורים ולעצב אותו בהתאם לנוחות שלכם.

ההתמקדות תיצור שטף בעבודה, הרמוניה בין אזור אחד לשני וחשוב להיעזר באנשי המקצוע שייסעו לכם ליצור את השטף הנוח הזה בין אזור אחד לשני, על מנת למנוע מאמץ יתר במעברים בין אזורי העבודה השונים.

לדוגמא: אזור הכיור ואזור המדיח חייבים להיות קרובים מאד אחד לשני, המדיח עליו להיות מתחת לכיור, בצורה בה הכלים עוברים אוטומאטית מהכיור למדיח ללא טפטופים, אך עם זאת בגובה מספיק רב שלא תצטרכו להתכופף מידי להניח את הכלים למדיח – וכאן כל ס”מ חשוב.

צרו תנועתיות נכונה בין משטחי העבודה במטבח

כאשר אתם מתכננים את המטבח חשוב להקל על עצמכם כמה שניתן בעבודה. צרו מגירות וארונות בגובה העיניים, בחרו במגירות ולא במדפים, והנגישו לכם את הכלים שבשימוש יומיומי ואת אלה שפחות בשימוש הטמיעו בארונות גבוהים ופחות נגישים.

השתמשו בטכנולוגיה

כיום, קיימות מגוון טכנולוגיות ועזרים במטבח שהופכות את החיים לקלים יותר ופחות מאמצים ברחבי המטבח – ניתן להתקין ברזים הנסגרים במגע ללא לכלוך, מגירות חשמליות הנפתחות ונסגרות בקלות, ארונות מסתובבים ועוד, ולכן המטבח הופך ונהיה קל יותר ויורת לתפעול והמצאות.

נצלו את השטח כמה שניתן

אל תוותרו על פיסה משטח המטבח שלכם! השתמשו בארונות פינתיים, מגירות קטנות היכן שניתן, מתלים, מגירות תחתונות וצרות אם מתאפשר, וקבלו מקסימום מקומות אחסון עם עיצוב מרהיב.

על מנת לעצב את המטבח תוכלו להיעזר במומחים של יוניק דיזינס המתמחים בעיצוב מטבחים עם מקסימום ניצול ובכל זאת שמירה על מרחבים, ועיצוב מטבחי יוקרה והתאמתם לחלל הבית.

בעיצוב המטבח תוכלו לבחור בסוג העץ המתאים ביותר, בסגנון המתאים, בארונות הנוחים, וליהנות מהטכנולוגיה המתקדמת שלנו שתקנה לכם מינימום מאמץ בהכנות במטבח.

טיפים נבחרים בבחירת המטבח

חשוב להתאים את המטבח לצרכים האישיים, לטובת נוחות הבישול והאירוח. על מנת להתמקד בתהליך תכנון המטבח, ניתן להקדיש מחשבה לשאלות כמו: כמה זמן אתם נוהגים לבלות במטבח? כמה מקום לאחסון אתם צריכים? מה חשוב לכם בחוויית הבישול, ומה נחוץ מבחינת אבזור, משטחי עבודה ומרחב תנועה?

על מנת להבטיח את הנאתכם המלאה מהמטבח לאורך זמן, יש לתכנן אותו מראש ובאופן מחושב, מדוקדק ומוקפד. בחברת יוניק דזיין תיהנו מתכנון מעמיק ויסודי של המטבח שלכם, בעזרת טובי המעצבים ואנשי המקצוע, תוך שימוש בטכנולוגיה מתקדמת של הדמיה ממוחשבת.

אמינות, מקצועיות וניסיון

מאחר והמטבח ישרת אתכם שנים רבות, חשוב לוודא שהחברה ממנה אתם רוכשים אותו היא אמינה, מנוסה ומקצועית. תוכלו לבקש להתרשם מעבודות שכבר בוצעו, ואף לקבל חוות דעת מלקוחות קודמים. חברה אמינה תאפשר לכם לעשות זאת בשמחה. אנו ביוניק דזיין מזמינים אתכם לבוא ולהתרשם, ללא התחייבות מראש, מתיקי העבודות ואולם התצוגה שלנו, וכן ליצור קשר עם לקוחותינו הרבים והמרוצים.

בטיחות, איכות ורמת גימור גבוהה

בבחירת המטבח חשוב מאוד לוודא שליצרן יש תו תקן, המבטיח את בטיחותם ואיכותם של המוצרים. על מנת שיחזיקו מעמד לאורך שנים, תוך שמירה על יופיים ותפקודם התקין, יש לבחור מוצרים המיוצרים מהחומרים האיכותיים ביותר. יש לתת את הדעת גם לרמת הגימור של ציפויי הדלתות, של המסילות, הארונות והמגירות, וכן של משטחי העבודה, הכיור והברז. ניתן לברר מהי מידת העמידות של כל האלמנטים במטבח בפני לחות, חום ושריטות, ובאלו חומרים יש להצטייד על מנת לנקותם.

איך לבחור שפה עיצובית למטבח

חלל המטבח מורכב מאלמנטים רבים, אותם יש להתאים, כמובן, לטעמכם והעדפותיכם האישיות, מבחינת הצבעים, הטקסטורה וסוגי החומר. לא זאת בלבד שההתאמה לטעמכם האישי חשובה, מטבח יפה ומסוגנן תלוי גם בחיבור נכון ומחמיא בין מרכיביו השונים. נוסף לכך יש לקחת בחשבון את התאמת המטבח לחלליו השונים של הבית, כך שתהיה זורמת והרמונית.

ייעוץ מקצועי

גם אם אתם מרגישים שאתם יודעים בדיוק באיזה מטבח לבחור ומה אתם רוצים, יש חשיבות לכך שתיעזרו בליווי מקצועי. מעצבים ואנשי מקצוע מיומנים יכולים לתרום לכם מהידע והניסיון שלהם, ולספק לכם עצות חשובות והכוונה מעשית.

 דברו איתנו ויחד ניצור לכם חלום 

אנחנו מזמינים אתכם לפגישת יעוץ בחינם בה נבין יחד את הצרכים והרצונות שלכם.
קפה, מאפה וחיוך על חשבוננו

למה דווקא טפט?

למה דווקא טפט?

טפטים הם אחד מסוגי קישוט הפנים העתיקים ביותר שיש לנו. הוא שימש במקור לכיסוי הקירות ולהסתרת פגמים בקירות. הטפטים עשו כברת דרך מאז והפכו לחלק

לקריאת המאמר »