עיצוב מטבחים בהתאמה אישית

קצת עלינו ועל תהליך העבודה והשירות שלנו

אנחנו חברת יוניק דיזיינס מתמחים בעיצוב וייצור מטבחים אשר תוכננו באהבה למעלה מ27 שנים אנחנו מייצרים מטבחים.
כל מטבח אצלנו נבנה עם תשוקה ומחשבה רבה, תוך מתן דגש לכל פרט ופרט, אנו רואים בעבודתנו את הדרך להגשמת חלומותיכם על ידי תכנון מדוייק של מטבח ייחודי ומותאם אישית, חדשני, מעוצב ובשילוב פונקצינאליות מקסימלית, חיוך וסבלנות רבה.
אנו מציעים מגוון רחב של אפשרויות עיצוב: מטבחים מודרניים, מטבחים כפריים, מטבחי פרובנס, מטבחי זכוכית ועוד. כמו כן, חברתנו מציעה עבודת נגרות מתקדמת לריהוט משלים לחדרי אמבט, חדרי שינה ושאר חללי הבית.
מטבחים מעוצבים זה אנחנו, אתם חולמים אנחנו מגשימים

לטייל במטבח החדש שלכם כבר בפגישה הראשונה

אנחנו גאים להיות חברת עיצוב המטבחים הראשונה והיחידה בישראל שמשתמשת בתוכנת ההדמיות החדישה ביותר בשילוב עם משקפי ה- VR.

ההדמיה כוללת את צבע המטבח, סוגי העץ וסוגי הארונות עד לפרטי פרטים.

מהרו לקבוע פגישה ראשונה עם מעצבת המטבחים שלנו, לתכנן ולייצר בזמן אמת את המטבח החלומי.

באמצעות ההדמיה המתקדמת נוכל יחד אתכם לתכנן ולייצר בזמן אמת את המטבח החלומי שלכם ולהתהלך בו בחופשיות.

המפגש ללא התחייבות וללא עלות.

קביעת פגישה ללא עלות

השאירו פרטים, ואנו ניצור איתכם קשר בהקדם

שהגעתי ליוניק דיזיינס לפגישת ייעוץ ראשונית לתכנון המטבח ללקוחות שלי, נופר קיבלה אותנו בזרועות פתוחות הייתה קשובה לכל דבר שהיה לנו חשוב לעשות והתכנון יצא מהמם איתה. אין ספק שמטבחים מעוצבים זה יוניק דיזיינס
דניאל חי
מעצבת פנים
הייתה לי התלבטות רבה איפה לבנות את המטבח שלי, בסוף בחרתי את חברת יוניק דיזיינס ואני לא מתחרט. לא יצא לי לראות חברת מטבחים שכל המטבחים שלה מייוצרים בהתאמה אישית בדיוק לפי דרישת הלקוח
איתן כהן
לקוח
את לורנס ולוטן אני מכירה שנים, שהחלטתי שאני רוצה להתחדש במטבח חדש, הייתי בטוחה שיוניק דיזיינס זה הכתובת הנכונה, פינו את כל המטבח הישן והרכיבו את המטבח החדש וענו כל דרישותי אני מאוד מרוצה, תודה רבה לכם לורנס ולוטן
לבנה יזהר
מעצבת פנים

מטבחים מעוצבים זה סטנדרט כיום בכל מטבח ומטבח. המטבח הפך להיות הלב של הבית ששגרת החיים מתנהלת סביבו ודרכו, אין מדובר רק במטבח פונקוצינאלי חסר רגש. במטבח המעוצב המשפחה מתכנסת לספר על קורות היום שעבר, לשתות קפה ולדבר בארבע עיניים בפרטיות, ולערוך חגיגות גדולות כשרוצים לחגוג.. המטבח של היום מעוצב מודרני ואיכותי תוך התייחסות לצרכי הבית ודייריו, לסגנון העיצובי שמחפשים ומה האווירה והטון שרוצים לשדר דרך עיצוב המטבח.

מטבחים מודרניים כוללים סוגי מטבחים שונים החל ממטבח מודרני, קלאסי, כפרי, יוקרתיים, זוגיים משפחתיים. המטבחים המודרניים בהתאמה אישית לכם, לרצון ולתקציב שלכם. מטבחים מודרניים עשויים מחומרים מגוונים, הכוללים חומרים שונים פשוטים ומתוחכמים, באיכות הגבוהה ביותר, בשילוב עם חדשנות. המטבחים מתוכננים פרקטית עם פתרונות וטכנולוגיות אחסון רבה. ביוניק דיזיינס, המטבחים המודרניים מתוכננים בקפידה רבה ובהתאמה לצרכים שלכם הכוללי אסתטיקה ומעשיות רבה.
מטבחים מודרניים מעוצבים מתאפיינים בקווים נקים וישרים.
אנו מתכננים לכם את מטבח החלומות שלכם בהתאם לצרכים, לגודל החלל לסגנון לחוויה ולתקציב.

מטבחים כפריים, עשויים בדרך כלל מעץ מלא, מדובר במטבחים מעוצבים ופרקטיים השומרים על עמידות לאורך השנים, לרבות עמידות לרטיבות חום הנוצר ממוצרי החשמל והתנורים. מדובר במטבחים מיוחדים במראה כפרי עם פונקציונאליות ופרקטיות. מטבחים כפריים מעוצבים קיימים שנים רבות, הם נותנים תחושה של חמימות, משפחתיות ומטבח על זמני. אין מדובר באופנה חולפת או גימיק שיווקי. עיצוב והתקנת מטבח כפרי הינו אחת מההחלטות החשובות שמייצרות לנו הנאה ונחת לאורך זמן רב. הסיבה לכך נובעת, כנראה, מכך שלעצב מטבח בסגנון כפרי, זה לבחור במטבח שהוא יפה, מעניין, עשוי מחומר טבעי, משלב פרקטיות, אסתטיקה ומראה טבעי, מטבחים כפריים מעוצבים נותנים תחושה חמימה ומשפחתית.

מטבחי פורמייקה הם הטרנד החדש בעולם המטבחים. מדובר במטבחים מודרניים בעלי קו עיצוב מודרני עם תכונות פרקטיות ושימושיות במטבח. בעבר מטבחי הפורמייקה היו שכיחים מאוד ונבנו למטרות הפונקציונלית בלבד, שימוש בחומרים פשוטים ללא היבט עיצובי ומכאן המיתוג הנמוך שנוצר להם. בשנים האחרונות חומר הפורמייקה מקצועיים ברמה גבוהה ואיכותית מאוד, מעצבים עם פורמייקה מטבחים מודרניים , מקצועיים ואיכותיים בשלל עיצובים חדשניים מדהימים. היתרון של חומר זה שהוא יכול לענוד בפני עצמו ולהשתלב במטבח העשוי מעץ ופורמייקה.
מטבחי פורמייקה זולים משמעותית משאר החומרים הקיימים בשוק, אך עדיין שומרים על מראה נקי ואחיד במטבחי פורמייקה והינו פיתרון להמון משפחות.

מטבחים קטנים הופכים מיום ליום לטרנד חזק יותר, ככל שהזמן עובר הדירות קטנות יותר וכך גם המטבחים. ביוניק דיזיינס מטבחים קטנים אינם מילה גסה, אנו מעצבים ובונים מטבחים קטנים מעוצבים בהתאמה אישית לכל לקוח לפי דרישותיו.
כיום מטבחים קטנים יודעים לנצל כל מ”מ מה שמאפיין אותם, מטבחים גדולים לא תמיד מנצלים את כל המקום או חושבים לפני מה מומלץ, בעיצוב מטבחים קטנים אנחנו יורדים לפרטי פרטים על מנת להפיק את המקסימום ממקום האחסון.
במטבחים קטנים קיים מגוון בחירות מבחינת אחסון המטבח, וכיצד לשלב אותו שינצל מקסימום מקום.

מטבחי יוקרה, הנם מטבחים איכותיים, מקצועיים המשדרים חוויה של קלסיקה, אלגנטיות. ניתו לייצר יוקרה במטבחים על ידי כול אחד מהמטבחים : מודרניים, פרובנס, זכוכית, כפרי ועוד. ניתן להפוך כול מטבח ליוקרתי באמצעות בחירה למטבח בחומרים מיוחדים יוקרתיים, ברמה האסתטית והפרקטית מחו”ל כמו עץ טבעי מלא ,שיש מיוחד, דלתות מעוצבות ומוצרי חשמל מתוחכמים וכן טכנולוגיות אחסון ועיצוב. שימוש בטכנולוגיות מתקדמות במטבח ועיצובו בחומרים ובעיצוב מיוחד שאינו שיגרתי הופך את המטבח ליוקרתי.
מטבחי יוקרה נותנים מראה יוקרתי לבית ובדרך כלל משתמשים במטבחי יוקרה בעיצוב מודרני.

מטבחי זכוכית נעשו מודרניים בשנים האחרונות, מדובר במטבחים הכוללים ארונות, דלתות מטבח ומשטחים המחופים על ידי זכוכית מיוחדת. לחיפוי על ידי זכוכית יתרונות רבים- הזכוכית עשויה מחומר קשיח ובעל יכולת עמידות גבוהה בכלל ובמטבח, היא מוגנת מפני שריטות וחבלות והנראות שלה עדכנית וחדשה. הזכוכית מקנה למטבח מראה ייחודי, אלגנטי, מיוחד ומהודר, מדובר בקו עיצובי מודרני.
מטבחי זכוכית משמשים בעיקר לעיצוב מודרני בעל קווים נקים.
המעצבים של יוניק דיזיינס עומדים לרשותכם לתכנון מטבח זכוכית המתאים במיוחד לכם.

מטבחי פרובנס במקור מגיעים מצרפת מחבל פרובנס, מדובר במטבחים המקנים תחושת מרחב, עם ניחוח צרפתי ומשפחתי. מטבחי פרובנס עשויים מעץ מלא טבעי בעל אופי פרובנסי מעט עתיק המקנה למטבח תחושה טבעית וחמה. צבעם של מטבחי פרובנס בדרך כלל צבעי פסטל בהירים וחמים המציפים את החלל באור חמימות טבעיות ומשפחתיות. מטבחי פרובנס מאופיינים בידיות מיוחדות וגופי תאורה המשלימים את המראה

אי למטבח נהיה היום משהוא שהוא חובה בכל מטבח, אי למטבח משנה את כל הבית, נותן פינה נגישה לאכול, משטח עבודה גדול והמון פונקציות שלא נגמרות.
אי למטבח בדרך כלל נבנה כאשר מחפשים פתרון לשולחן אוכל, משטח עבודה גדול לעבודה למשפחות שאוהבות לבשל או לאפות הרבה או לעיצוב הבית ומראה יוקרתי יותר.
קיימים המון סוגים של איים למטבח, אבל אי למטבח משדרג את כל הבית בצורה חד משמעית שאין שנית לה.

מגזין יוניקניוז

טיפים ומידע חשוב למטבחים מעוצבים